سريال مردگان متحرک
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

سريال مردگان متحرک

قیمت: 7000 تومان

مردگان متحرک‏ يک مجموعه تلويزيوني درام ، ترسناک و فوق العاده هيجاني آمريکايي پس رستاخيزي ساخته فرانک دارابونت است. اين مجموعه از روي کتاب کميکي با همين نام نوشته رابرت کيرکمن، توني مور و چارلي آدلارد ساخته شده است. اين مجموعه داستان از آنجا آغاز شد اندرو لينکولن در نقش معاون کلانتر ريک گريمز، پس از برخاستن از کما با دنيايي مواجه مي‌شود که پر از مردگان متحرکي است که مشابه زامبي‌هاي فيلم‌هاي ژانر وحشت جورج اي. رومرو، گوشت انسان را مصرف مي‌کنند. او سعي مي‌کند که خانواده‌اش را پيدا کند و در اين راه با بازماندگان ديگري نيز روبرو مي‌شود.
اين سريال داستان زندگي پليسي را نشان مي‌دهد که در يک مأموريت تير مي‌خورد و به کما مي‌رود. وقتي بيدار مي‌شود، متوجه مي‌شود همه‌ي مردم شهر تبديل به زامبي شده‌اند و شهر به‌هم ريخته‌است. از اين رو به دنبال خانواده‎اش (همسر و پسرش) مي‌رود. در نهايت آن‎ها را به همراه گروه ديگري از بازماندگان پيدا مي‌کند. آن‌ها با خطراتي زيادي از جمله حمله‌ي زامبي‌ها، کمبود آب و غذا، نداشتن سرپناه و غيره مواجه هستند و براي زنده ماندن بايد با آن‌ها مقابله کنند.
اين مجموعه با اقبال عمومي مواجه شد و نامزد جايزه‌هاي متعددي از جمله نامزد جايزه انجمن صنفي نويسندگان آمريکا و جايزه گلدن گلاب براي بهترين سريال درام تلويزيوني شد. همچنين اين مجموعه در رتبه‌بندي نيلسن توانست تعدادي از رکوردهاي شبکه‌هاي کابلي را بشکند، از جمله دست يافتن به ??.? ميليون بيننده که به بالاترين ميزان در بين شبکه‌هاي کابلي بدل شد.
بهترين سريال درام سال 2012
محبوب ترين سريال سال 2012
نام: The Walking dead
ژانر: درام ، ترسناک ، هيجاني
زبان: انگليسي/ زيرنويس فارسي: دارد
امتياز IMDB کاربران : 8.7 از 10
بهترين سريال درام سال 2012
تعداد ديسک: 3 DVD
با کيفيت فوق العاده خيره کننده , قابل اجرا در کامپيوتر
قيمت محصول + هزينه پستي فقط 8900 تومان
قيمت محصول + هزينه پستي فقط 8900 تومان
قيمت محصول + هزينه پستي فقط 8900 تومان
قيمت محصول + هزينه پستي فقط 8900 تومان
قيمت محصول + هزينه پستي فقط 8900 تومان

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی